Thursday, October 06, 2005

wicky days

Alhamdulillah ari ni dah masuk puasa yang ketiga.....taun ni aku taknak tinggal pose cam taun lepas....i'm still doesn't know why the adult people missed the fasting day more than kid......
so for me.....tak kira kita besar atau kecik segala suruhan tuhan kiter kena ikut.....i'm right?
aku pun tak la baik sangat tapi still bleh pikir maner baik maner buruk.....lagi lagi biler kiter dah besar panjang camni.....ok kat sini aku nak sambung citer ari tu.......

Second part

that day lepas kitaorang makan kitaorang angkat kaki la.....maknanya nak blah la.....tapi ader la sekor mamat ni tak nak balik......dier ajak lepak lama skit.....so demi kebahgiaan dier terpaksala kitaorang lepak lama skit....lepak pun bukan ader isu menarik pun...dier just nak tengok muke budak tu jer.....aku pun tak paham la panahan cinta......bleh jadik baboon silap silap....jam dah tunjuk kul 1 pagi....aku ngan member aku dah angin satu badan,....dengan langkah machonyer kitaorang meninggalkan dia yang macam kera dapat bunga......at last dier pun terpaksala mengikut langkah kitaorang pulang kerumah.....nnt aku akan citer kat korang aper yang berlaku kat umah....arghhhhhhhhh tekanan aku ngan perangai dier.....

to be continue......

No comments: