Friday, October 21, 2005

My anguished soul doth strain.......

syukur kehadrat illahi aku still survive tuk sambut ramadhan dengan my famili.....ari nih dah puasa yang ker 17 nampaknya......masih lagi tak tinggal posa aku nampaknya....taun nih aku nak puasa penuh..taknak tinggal2.....malu beb dengan budak kecik yang bleh puasa penuh....heheheh...
semalam 20 oct 2005 suatu berita yang mengejutkan buat jutaan manusia di malaysia....pemergian allahyarham Datin Seri Endon Mahmood isteri perdana Menteri kita sekarang nih....kat sini yang mampu aku lakukan aderlah menyedekahkan Al-Fatihah kepada beliau...semoga rohnya dicucuri rahmat tuhan yang maha Esa........
so ari nih aku nak pi bukak posa kat umah lecturer aku...kat klanglah nampaknya.....kalo ader sesapa nak ikut...dipersilakan...okla...aku nak challo nih...nak gi semayang jumaat...tata....

The angel of death.......

2 comments:

Anonymous said...

Hi, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you! I have a home based business lead site. It pretty much covers home based business lead related stuff. Come and check it out if you get time :-)

:.azwa.: said...

sangat rajin bukak puasa merata tempat.. muehehe..
awk! windu awk! =D