Tuesday, October 18, 2005

the chemistry between us.......

so today aku baru jer bukak blog aku.....sekarang aku kat kampung ni.....lepak dengan famili...sayu sangat walaupun dah dua minggu tak balik...but i have a different feel when i sambut puasa dengan famili aku......giler best nak mampos......
ari ni baru la aku online...tadi member aku datang setup pc aku pasal aku punyer modem problem...nasib baik dier ader modem dengan driver skali....sanggup dtg dari sepang tolong aku...giler ah...tengkiu very much.....ko kawin aku datang nanti......
so buat member2 aku .....aku nak bagitau yang fadly a.k.a bali telah mengalami kemalangan jiwa di putrajaya.....aku tak tengok pun dier... member baik aku bagitau tadi.....kecian....itula berlagak sangat bawak keta.......
untuk boy plak.....ko biler nak balik sini....atau ko tak nak balik langsung......wish u happy kek kampung,.....kalo raye datang umah gua nanti.....and tuk eflynazwa......biler nak kawin ni....kalo dating susah sangat kawin jerla.......jangan luper nak jemput.....

the journey still over and over........

1 comment:

:.azwa.: said...

muehehe... awk neh... saya lambat lagi nak kawin.. pakwe sy still blaja agi..(tu la amik lagi pakwe muda dari diri sendri.. muahaha) nak kene tengok awk kawin dengan selamat dulu la nampaknye.. =)