Sunday, October 09, 2005

today geographic.....

few days ago....aku banyak menghabiskan masa aku dengan member2 aku....sajer jer....tenangkan jiwa....tapi still until now aku runsing tanpa sebab....it's already two weeks aku tak balik kampung....aku tak tau aku risau pasal aper....cumer aku dapat raserkan ader orang tengah cari aku but aku still tak tau saper dier tu.....hidup aku jadik kacau bilau...... aku cuber mengelak dari diperasan oleh kawan2 aku tapi tak terdaya......kantoi gak...aku cuma mampu mendiamkan diri....

part 4

lepas lepak lebih kurang 2 jam.....kitaorang pun memastikan keadaan sekeliling terkawal dengan baik....selesai sesi pemastian kitaorang memulakan gerakan.....macam pejuang pemisah la....tapi berlainan cara....aku memulakan dengan meminta sehelai kertas dari pembantu aku yakni pekerja kedai makan tersebut....selesai menulis segala isi hati dalam tu....lantas kawan aku memulakan gerakan....bukan yang watak utama....watak sampingan yek....so member aku ni pergila letak kertas tu kat meja diorang...entah macamana angin plak bleh buat spoil....terbang kertas tu....mungkin minah suwey kot...hehehehe... dengan muker tebal setebal susu tepung member aku pun kejor la kertas tu...ala macam pemain bola kejor bola la.....aku ngan member aku dah gelak macam nak jatuh kerusi...walau camana sekalipun aku tetap respek dengan member aku ni....berani....and gentle habis....biler la dier nak kawin ni.....mesti bertuah yang kawin dengan dier....bukan cam yang watak hero ni...sembang jer lebih tapi penakut.....selesai sesi menghantar surat aku pun serambuskan diri dari situ.....menanti sebuah jawaban........

1 comment:

aliss said...

http://aliss04.blogspot.com