Friday, October 07, 2005

I'm back

ari news aku takder aper2 pun.....malam ni ingat nak main badminton la plak....aih pelik tul aku ader gak member2 aku yang tak pose.....bukan tak sihat cuma malas jer......aku pun tak tau biler la nak berubah....benda bukan slalu...setaun skali beb....aih...letih aku nengoknyer....nak nasihat takut dieorang tak bleh terima....susah la......

Part 3

ini aderlah sambungan dari episod lalu.....aku on the way nak balik umah....aku tengok member aku ni dah angau cam haram....silap2 bleh masuk longkang atau kena langgar ngan lori sampah....situasi di rumah lagi cam haram......aku terpaksa melayan karenah dier yang bukan bukan.....dier tanyer camner nak ngorat budak tu la....nak ni la...nak tu la.....last last member aku mengambil keputusan muktamad jumpa betina tu malam esoknyeer.......
malam esoknyer bermula suatu drama percintaan.....minah tu cam tau tau jer kitaorang biaser lepak time camtu.....tengah kitaorang lepak minah tu and the gang pun tiba......so aku tengok member aku dah macam itik kena panggang plak .......bermula sesi main mata......senyum cam kambing....and bleh bercomunicate pakai jari lagi.....mintak no tipon......
kat sini ader kisah camner beliau mendapatkan no tipon minah tu......ni memang lawak tak ingat......

to bi kontinue

No comments: