Thursday, October 27, 2005

Assalamualaikum.....

aper kabor semua...i'm back....kali news aku takder sangat la seprti selalu....cerita cerita di pingitan sahaja.....so ari dah masuk puasa kiter yang ke 23 dan malam tarawikh yang ke 24.....aku penah baca sebuah hadis dari imam Al-Ghazali bahawa jika puasa jatuh pada hari rabu atau ahad malam lailatulqadar jatuh pada malam ke 29.....Insyaallah......

this week days aku dapat offer lagi sekali dari member aku.....ajak main curcuit kat sepang...drag race keta kat sana.....aku rasa famili aku tak bagi kot...pasal dier kata bahaya....and one more thing aku pun dapat offer race motor haram....dier mintak aku jadik jockey malam tuh...main 4 kilo beb....kilo(kilometer).....malam raya plak tuh...kang mati katak saja jer...kat sini aku nak nasihat bebudak muda....toksahla tunjuk jaguh kat jalan raya...menyusahkan orang jer....dahla bahaya kan diri dengan orang lain sekali.....aperla...main kat litar la....baru puas hati....herm....

taun ni raya aku tak kemana2....lepak umah jer...malasla...buhsan tul....so kepada sesapa nak beraya umah aku dipersilakan....dijemput dengan hormatnya...ok la....aku nak tido jap la...ngantuk plak......challo.....

sound check crew....

No comments: