Wednesday, October 05, 2005


today news...

Alhamdulillah......ari ni dah 1 ramadhan berlalu pergi.....
selesai sudah puasa pertama aku......happy sungguh ketibaan ramadhan....
ari ni aku nak continue kembali citer yang tidak berkesudahan ni.....
aderla seorang mamat ni bercinta.....tapi type percintaan dier amat pelik sedikit la....
nak kata kelakar pun ader gak la....

one day ....


aku lepak kat sebuah restoran mamak kat tempat aku kat puchongla dengan member2 aku... tiga orang jer...sajer sembang lebih bagi bunyi cam ramai...
tiba tiba datangla beberapa kumpulan wanita(girlz) bertandang kat kedai mamak tersebut....
jengjejeng....
aderla mamat dalam korum aku ni usha lebih2 kat korum pompuan ni.....
rupa-rupanya beliau tertarik kat sorang minah ni......namernyer terpaksala aku rahsiakan yek....
time kitaorang rancak berborak bleh plak dier dua ekor ni main mata....
bengang pun ader biler segala pertanyaan kitaorang dier jawab sambil lewa....
aku raser nak pukul...tapi demi kebahgiaan kawan diamkan diri jerla.......

to be continue.......

No comments: