Tuesday, October 11, 2005

loss something in my life...................

today aku takder benda nak describe..cuma aku agak terkejut satu perkara semalam....
salah seorang dari member aku nak tinggalkan kitaorang....masalah peribadi....aku tak taula aper punca dier......cume aku tak bleh nak buat aper.....i loss my imagination in my mind...i loss everything in mind.....aku dah puas advice dier but i can't do nothing....just berharap he will coming back.....hope so....

untuk ari ni aku takda idea camna nak sambung stories kau tu....i loss my mood for today...perhaps aku jadik ok tuk besok....only this week aku ader kat sini....by next week i'm going back home.....really2 miss my mom and dad.....and i hope i still have a bit of life tuk sambut ramadhan and raya with my famili.....

No comments: