Friday, October 28, 2005

negetive creep......

lalilatuk.......ntah aper benda aku merepek arih nih....takder aper aper yang menarik ari nih...aku baru jer balik dari ubahsuai moto aku...heheheheh raya punyer version...aku adjust pedal aku buat type racing punyer......lepas ni mampuihla saper nak pinjam moto aku.....kompom payah nak start.......heheheh sorila kawan....aku skang banyak main corneringla...tak bleh wut aper2....besh oo......litar utama aku jalan mantin....jalan bukit ooooo...saper yang raser diri dier gentle pegi la try...semoga dapat balik dengan selamat....kuikuikui....
ari nih aku berbuka puasa dengan mak aku jer...ntah maner bapak aku.... aku pun tak tau...dier kata berbuka kat tempat keje dier...maner tau dier buka dengan simpanan dier ker...lantakla...janji poket aku tak kering....bleh pikir sendiri...dah tua2 nih..aku agak jer....lepas berbuka nak semayang tarawikh....nak kejar malam lailatulqadarla.....malam seribu bulan beb.....saper nak bagi.....mintak2la....syukur.......alhamdulillah.....

creeping death-METALLICA........

No comments: