Sunday, October 05, 2008

when the time comes around......

dah lama gua tinggalkan blog gua....bukan sebab sibuk sangat....cuma gua lupa password gua....buat malu tol mcm tuh.....so now i'm back.....

ari nih bermula tanggal 5syawal habis sudah suku sakat gua datang beraya...kalo dtg lagi tak taula......sampai kopak la gua kena bg duit raya taun nih....sempat la dua ekor makhluk main ps kat umah gua.....dah mcm umah dier pun ader...tapi gua tarak kesah beb.....sebab diorang member gua dari kecik....

so kepada kengkawan gua yang tak dapat gua singgah umah lu untuk makan kuih lu.....gua mintak maap sesangat...taun depan gua kompom makan umah lu punyer.....

DENGAN INI SAYA DENGAN BONGKAK TAKBUR DAN RIAKNYA MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA DAN TAMATLA SUDAH SYAWAL.....

wasalam/.......

No comments: