Thursday, October 16, 2008

jet.....

tadi waktu pukul 10malam hari rabu yang lalu gua kusyuk layan movie citer mat saleh kat tv.Stealth tajuk movie dier.dier menceritakan tentang jet pejuang beserta pilot dier skali.yang bleh wat gua terkejut tuh jet dier bleh terbang tanpa pemandu bak kata atok aku dulu(no driver in that train)pandai atok aku speaking....satu skolah dengan francis light kot dulu....jet tuh terbang takder pilot dan boleh komunikasi tanpa dikawal oleh sesapa.tuh yang wat gua kagum jap...hebat tol teknologi sekarang seh...tapi sayang jet tuh main tibai ikut diri dier jek...langsung tak ikut arahan.semua dier tembak...rasa tak senang kat mata dier kompom jalan punyer.tapi yang gua tak tahan last minit citer nak abis jet tuh bleh ader perasaan plak....dier bekorban nak selamatkan dua pilot yang nak merentasi sempadan korea utara...bantai langgar helicopter yang nak bunuh pilot tuh...mesin pun ader perasaan....mesej citer nih sentiasala punyai perasaan walau anda selalu perasan.

teringin nak naik kapal U.S Armada...(gua tak mabuk laut..gua gayat jek)

1 comment:

Anonymous said...

apa barang melepak kt rumah wei..pekena le baru steady..