Monday, October 13, 2008

today monday???

hari isnin bagi gua adalah permulaan hidup...hari permulaan nak wat sesuatu kerja....gua penah baca kat satu zine global (poyo giler baca) mengatakan hari isnin hari yang paling ramai orang bunuh diri....dan hari paling sibuk didunia. so gua pun wat research walau gua tak tau aper kejadah gua nak wat benda nih.....tapi sebenarnya betul seh....memang btol aper diorang nih kaji...pasal biler gua baca kat net banyak gak timbul benda2 macam nih....hari isnin hari dimana terpaksa wat kerja (sabtu dan ahad public holiday)...meeting la....appointment la....muzakarahla bak kata org pas....yang aku pelik kenapa tak tukar hari lain???knaper nak isnin gak???saperla cipta isnin nih???ciptala selasa ke rabu ker kena wat semua tuh.nih tak isnin gak dier cari......

gua jumpa saper cipta kompom gua pukul..

No comments: