Tuesday, October 07, 2008

thumb d......

ari tuh member gua sebelum pose ader jumper gua....begini...

jack:bro pinjam thumb d lu...

gua:lu nak wat per???

jack:gua nak copy movie la bg kat jo.....

gua:okes....lu angkat la.....

lepas 3 hari kemudiannya......

gua:bro thumb d gua mana???

jack:nah.....

dengan menggunakan jentera 'H" gua meluncur laju ke opis....
gua terpikir nih mesti movie baru2 kat wayang nih....
lalu gua bukak dengan pegawai khas gua.....
sekali gua tgk ader triple xxx.nih cerita aper lak nih???takkan triple xxx baru dah kuar....
cepat tol......
oleh kerana sebagai perhargaan kat gua pasal bg pinjam thumb d die sedekahkan cerita haru biru kat gua....kusyuk pegawai gua tonton...termasuk gua skali......
okey gak lama tak layan nih.......
sempoi....

zaaaaaaasssssss layan..........

No comments: