Tuesday, November 08, 2005

what a bad days.............

nampaknyer aku tinggal seminggu jer lagi tuk balik kl....tak sabar rasernyer....so ari ahad lepas aku balik kl jap ngan member aku....lepas tuh lepak hartamas tengok bola.....game MU vs Chelsea...walaupun Chelsea kalah aku tetap bangga....ala luck jer takderr....MU bleh bagi sebijik jer....tak bleh lebih...tu pun gol nasib...tapi takper...tu main kat tempat MU...tak kena lagi kalo main tempat Chelsea...silap2 jadik cam liverpool.....tunggu jerla.....aku tak menarik sangat pasal benda nih...cuma aku nak citer...handset aku ilang...serentak ngan member aku...kena rompak depan mata kat kedai makan.,,,,,,jem tol aku.....dah la bli pakai duit sendiri....hampes punyer india....so aku nak nasihat...lebih baik jangan letak talipon atas meja makan korang....perhatikan orang lalu lalang anda.....lagi2 jenis naik motor berdua......herm....k la challo....

never one to loss again....

1 comment:

:.azwa.: said...

WTH??? hanset awk kene curi? cis cis cis dan cis..(baru nak ngorat awk, mintak nombo tepon..)
haizz takpe la awk.. kite serupa.. hanset awk kene songlap manusia takde sivik. hanset sy lesap kene songlap dek kwn.. haizz...