Friday, November 04, 2005

happiness.......


yahuhuhuhuhuhuhu......

Ari nih dah masuk raya yang ke2....wa...bestnyer sampai naik mampos kepenatan aku nih....aqrghhhh tensennyer....kalo korang nak tau apsal.....ni aku nak citer....
taun nih mak aku guna kuasa veto dier tak balik kampung...raser cam tak best pun ader gak..tapi aku rasa itu yang terbaik....pasal aku rasa nak buat aper balik....nenek n datuk aku dah takder...tinggal adik beradik jer...so aku lepak umah jer raye nih......anyway taun nih raya yang paling penat skali......semalam raya orang datang umah aku tak berenti-renti.....bukan buat open house pun..tapi dah jadik lebih kurang camtuh.....hampir seratus orang yang datang...dari start aku balik masjid sampai la kul 12 tengah malam......termasuk sedara mara aku....mau aku tak jem...penat giler...masak braper kali dah.......but i think this raya makes more happiness than before....plus all my nephew n cousin grew up rite now....so semua dah bleh satu kepala....camnihla baru best....bulan nih gak adik papa aku yg terakhir nak tunang...dapek orang kelantan...ntahla.....dah tangkap cintun..lantak pi kat dierla.....tapi aku raser wedding dier jadik wedding of the year kot tuk famili aku....pasal yang bongsu...awal2 lagi dah order hadiah kat aku....penin aku jadiknya....k la...aku nak challo.....nak tido jap...letih dari semalam tak ingat....see ya......

look away...........

1 comment:

:.azwa.: said...

wooohooo... best bangat awknyer raya..
sama la kita.. tatau apsal ntah ramai giler dtg beraya.. awk je tak dtg.. muahaha.. takpe takpe.. sy pon tak beraya ngan awk, jd rasanya sungguh tak syok lah! ehehe...