Monday, November 14, 2005

walk through the jungle......


ari nih aku telah selamat pulang ke Kuala Lumpur yakni puchongla........rindu giler kat umah aku...alhamdulillah takla umah cam tongkang pecah biler sampai tadi...still bleh diterima akal lagi.........kat sini aku ader suatu soalan....seseorang ni (laki la....) dier telah mengatakan dirinya seorang yang baik atau pun mulia kat seorang perempuan..tetapi perempuan itu tak menafikannya sebaliknya dia cakap seorang lelaki yang baik dier takkan menyentuh perempuan....bukan sentuh dari segi batin...maybe just pegang tangan....aku tak dapat jawab soalan nih...kerana soalan ni terlalu dalam and make me blur for a second.....and i was thinking what's the point for that?????maybe dalam islam salah...tu aku tak nafikan..tapi mengikut arus modern sekarang nih..aku raser takder aper pun....ntahla.....pelik pun ader...
yang lawaknyer tuk rayer taun nih...ader seorang kawan baik...my close friend paksa aku beli bunga tuk dia...camnih pun ader...last minit plak tuh...maner nak sebat...last2 aku jumper gak..tapi aku raser tak puas ati..pasal tak berapa cun bunga tuh...anyway janji dia happy aku dah cukup gumbira...nanti biler arijadik awak sampai sayer bagi yang special...tunggu jerla...itu pun kalo hayat sayer panjang lagi.....k la...challo....

memories in bali..........

2 comments:

:.azwa.: said...

huhuhu.. romantik btol... ahaks..
awk! kene bg sy bunga gak! ahahaha...
=D

alkepong said...

Hukum Tetap Hukum,
Yang Haram Tetap Haram,
walau ape zama sekalipon lu duduk...
Islam tuh..Benar Sepanjang Zaman..

Note:
Lu Islam Ke tak beb?
hehehehehehe