Monday, July 18, 2011





transformer 3????gua gemar melayan citer nih dari kecik lagi...sejak dier dari kartun lagi...tapi gua heran la kalo citer bersekuel sekuel nih....biler nak kesudahannya...


baru baru nih bini gua ada mengamuk ngan gua pasal nak tgk citer nih....lepas tiga minggu baru gua dapat tgk..itupun gua balik kerja lambat terpaksa la layan jugak citer nih...tapi kali nih citer dier kurang menarikla...macam membosankan....gua tgk diorang dah mcm xda idea buat filem nih....gua sampai menguap dekat 20 kali...sampai bini gua naik heran tgk gua....bagi gua citer nih dah merepek jauh sangat....sampai flashback dier tahun 1960an...itu yang buat gua jem tgk citer macam nih....bukan makin kedepan...makin kebelakang....tetiba plak ada watak lebihan...yang xtahan robot ada gigi????makan nasik ker robot2 nih????lepas tuh siap berjanggut...ada jugak robot tua????hairan aku mat saleh buat filem....


pelik pelik pelik

No comments: