Tuesday, July 19, 2011

semalam...

gua balik main badminton jam 12.30 pagi....tengah gua nak sampai kat umah gua....gua tgk ada kereta park berhampiran umah gua....gua dah angin..mangkuk mana plak park kt umah gua nih....lepas gua sumbat baby gua kat dalam garage gua kena alihkan gajah gua plak(4x4) dihadapan rumah....lepas gua dah alihkan gajah gua... tetiba gua ada idea jahat terpacul dalam otak gua....

masa gua reverse gajah gua saja je langgar keta tuh...pasal gajah gua ada penghadang besi kat belakang...so gua xperlu bimbang kecederaan kat gajah gua.....selesai gua parking yang memerlukan 20 kali pusingan gua dah jadi angin....
gua amek batu kecik2....then gua bukak penutup tayar keta mangkuk tuh gua sumbat.....maka berlaku kentutan secara perlahan2 dari tayar keta tersebut...pas tuh gua masuk umah buat muka keletihan dan gua terus tido...
esoknya....
jam 2.00 petang...mak gua kol gua masa kat opis....dier cakap tuan kereta tuh dah angin tengok tayar dier pancit.....gua ckp gua xtau pape...gua seorang bayi....mak gua cakap dier dah tau gua punya keje....n start dari hari itu tuan kereta tersebut tak parking kat umah gua lagi......

kalo parking gak....gua dah stanbai idea paling jahat......

No comments: