Wednesday, November 26, 2008

tag......

gua baru2 nih banyak bukak blog.....semua dah makin kecoh dengan tag....aper yg menarik sangat gua pun tak tau.....tapi gua rasa gua pun join gak......

1.first time gua kena rokok time gua tingkatan 1.....rokok pertama gua adalah salem bapak
gua.....sedap rokok curi nih.....dier punya feel lain macam.....

2.hadiah pertama gua dapat adalah roller blade.....dan disebabkan gua cerdik pecah pasu mak
gua, gua langgar...then gua tuduh kucing umah sebelah punya keje...sorry mak..

3.gua dulu masa sekolah rendah pemenang pingat emas pertama dalam acara lumba lari.....
sebab selalu ponteng sekolah terutama pelajaran sains.....tanya cikgu rosnani kalo tak
percaya....

4.feveret gua dari dulu sampai sekarang adalah makan....ironinya gua dah semakin
kurus...pinggang pun dah jd 32.....takyah ubat pelangsing....heran tol

5.gua suka bawak kereta laju2....walaupun gua terbabas cium dinding gua tetap cool sambil
membakar rokok membelek keta gua...kalo gua sorang jer la dalam kereta....

6.gua sejak sekolah sampai kat pengajian tinggi tak penah ader cita2.penah cikgu tanya gua
dah besar nak jadi aper.....gua jawab serial killer...sok pepagi mak gua datang sekolah untuk diberi kaunseling...what the f........

7.gua dari kecik minat kartun.....paling utama tom n jerry......perghh......tak munasabah langsung.

okes...sekarang gua tak tau nak pekena saper......saper yg baca kiter tag reramai k....saper kena dier lucky.....

tagged them......

4 comments:

Anonymous said...

yg no.4 tuh gua musykil skit..buat ape nk tipu diri sendiri...hahaha

Anonymous said...

woi buang tebiat ke tag diri sendiri!

sucidal_kiamat said...

nih kes xda keje....bosan tuh yg aku tag diri sendiri...

sucidal_kiamat said...

btol le kes no.4...nak tipu wat per???atau ko cemburu melihat kekurusan ku....