Saturday, November 22, 2008

drag.....

last week gua dengan bebudak bengkel gua terjun kat sepang.....gara-gara final drag race la nih....so kitaorang antar la keta datsun oren pujangga kitaorang.....ader ker kena gelar keta katak....tapi tak tau mesin aper kat dalam.....kueng asam.....aktiviti berkonvoi tuh disertai hampir lima biji keta..pujangga oren pun bawak atas jalan jek...takder nak towing2 eh....

masa sampai pergh....banyak gle keta nak bersaing kali nih....gua punya harapan pun tipis....ader ker masa memanaskan badan kalah dengan kancil (what the f....).....gua punya menyumpah tak ingat...rupanya plug kong kejap.....yang trajik siap keta meletop enjin.....kancil enjin dah mcm enjin jet aku tgk...mana tak meletop....

maka bermula la sesi ujian(time attack..)time kitaorang punya keta tiba kena gelak.....pasal satu2 keta pujangga yang masuk.....tapi biler dah start dier punyer pegi.....sunyi jap...(cam malaikat lalu)....aku igt terkeluar dah...rupanya time attack tuh kitaorang layak gi suku akhir.....pergh dier punya riang tak ingat...mcm menang final.....siap makan biskut beramai......tuh pun org bagi.....

keta tuh kena undi lawan dengan keta paling king.....kecik jek aku tgk....skali time attack perg...no1(kepala hot lu) nak lawan dengan dier....ader ker juri ckp ini dugaan(what the f.......).kitaorang kalah gak...tapi tak jauh satu keta jek.....tercabar gak mamat tuh.....diorang pun puji mesin kitaorang hebat walau muka sekor2 mcm kera mengawan.....

kesimpulannya...jumpa keta oren jgn kutuk.....silap2 tuh keta race car kitaorang.....kalo berani jomla.....civic gua pun kena beb.....

oren itu belanda kata driver....(abah ko)......

2 comments:

Daus said...

gua pun pakai h juga..

sucidal_kiamat said...

h ko 110cc....nak wat per???