Tuesday, November 25, 2008

craig punyer pasal

22/11/2008....
ari sebelum malam tuh member gua kol gua......
trut trut....
trut..trut.....
alo......kata gua...
lu kat ner???sok tengahari tgk wayang nak?citer jebond baru???
orait......
tut....gua letak.....
...................................................................
sok pepaginyer gua pun bgn awal.....mak gua dah pelik.....ni nak kiamat ker aper???
ari sabtu pepagi dah bangun.....dengan langkah longlai gua mencapai tuala dan berus gigi gua
trus ke jamban...yang tuh mak gua nampak.....dalam poket gua ader mild seven sebatang siap ngan lighter.....mana bleh mandi dulu.....kena dulu baru nikmat...lepas gua mandi2 gua pun bergegas turun kebawah....sarapan beb...pekena roti canai 2 keping...nasi lemak sebungkus diikuti dengan sebekas lontong....pergh.....penuh beb....
......................................................................
then lepas gua makan gua join bapak gua layan tv......dengan berbekalkan 2 ringgit bapak gua bg gua bergegas dengan jentera h kecik...bli paper......selesai gua membaca gua pun tgk jam.....hampir kul 1....so gua pun bersiap2 ala kerbau pkai baju....trus amek keta gua.....dengan gaya ala ala takumi initial d gua meluru pantas dengan keta jepun gua.....gua sepanjang perjalanan tu 2 batang gua isap.....punya la terlalu laju perjalanan gua......gua smpai tgk jusco dah kena bayar parking....what the f........chaisttttt.....
....................................................................
biler gua sampai gua tgk member gua dengan ala ala itik mengorat awek lalu lalang......dier kata kat gua......kalo lambat jangan tanya kenapa kakiku di bibirmu.....gua diam jap...gua bakar rokok gua wat kali ketiga diikuti dengan member gua pow sama.....hampeh...marah2 pow gak.....then saat ditunggu tiba.....gua pun beratur dengan member gua kat kaunter tiket...ramai gler...mcm nak pegi mengundi pun ader.....keluarga ada....couple ader.....semua ader....tetiba.....
...................................................................
gua terpandang banner....madagascar2.......gua pun suggest kt member gua....member gua tolak sekeras yg boleh.....sampai gua main gunting batu kain la......awek kat situ semua dah usha....gua wat keras jek.....last2 james bond gak peginya....citer dah nak start.....gua ckp gua lapar la.....sebab gua kalah gua suh member gua belanja makan....kat kaunter makan gua order sandicwh tuna +hotdog+popcorn+air coke besar.....member gua ckp lu ni tebiat nak mampos
ker...
.................................................................
citer berjalan....gua bg member gua mkn pop corn jek...lain xleh....haram gua ckp.....citer bosan seh.....member gua tanya....mana babak lucah nih?
mana gua tau......semua serius jek.....tu la tgk yg lain xmo.....dah la seat gua jantan jek.kata gua..
hampes....citer pun tamat...gua tgk member gua laju jek.....xthn nak kencing la tuh..........abis jek citer....member gua ajak balik.....kecewa katanya.....ntahla....masa gua nak turun parking gua nampak musuh gua.....aperlagi gua turun cermin gua finger skali......member dah jem.....gua nampak mulut dier terkumat kamit.....baca mentera ker aper......gua trus balik umah....makan nasik dan main ps.....trus tido......

gua kecewa takda babak yang gua idamkan....kata member gua....(bodoh tol)

No comments: