Monday, August 23, 2010

tarawikh....

sebenarnya kan berapa sepatutnya terawikh nih???
korang ader rasa pelik x???
lain masjid aku pergi lain rakaat terawikh dier...
ader 11, ader 13, ader 17 ader sampai 23 pun ader,....
yang tuh aku xkesah lah...
cuma gua nak sound sket kat imam2 yang memimpin semayang nih....
terutama yang dah keperingkat warga emas...
bagila dekat orang muda yang layak menjadi imam...
pakcik tuh dah tua...
dah menggigil badan dah...
suara pun dah tenggelam timbul...
kekuatan pun dah takda....
dan yang paling gua angin suka amek ayat Al Quran yang panjang2 sampaikan dier sendiri
pun tak larat nak bawak last2 terus lupa....macam nih punya kes pun ader...pelik betul aku...
secara kesimpulan.....xberkat semayang itu jika niat dihati ingin menjadi imam disebabkan wang ringgit...

Astagfirullah.....

No comments: