Monday, August 16, 2010

rider...

jam 4.30 petang.....15hb ogos 2010..
setelah sekian lama gua meninggalkan bidang permotoran....
gua kembali beraksi...bukan sebagai rempit...tapi sebagai penunggang yang cermat...
........................
jam 5.00 petang.....hari yang sama...
member gua call gua ketika didalam perjalanan...............
gua tak angkat....then gua rasa hp gua bergegar....gua tau itu pesanan ringkas....
gua abaikan....ketika gua sampai di sebuah stesen minyak....
baru ku tahu malang menimpa ku.....
member gua lupa nak bg gua road tax motor dia....
binatang.....
...........................
jam 5.40 petang.......itu jugak hari dier
gua selamat sampai di beranang sempadan daerah selangor dan negeri sembilan.....
gua diskusi tak sampai lima minit gua berdesup pulang......tiada sebarang anasir berlaku....
.............................
6.15 petang............still that day...
gua dah dpt rasakan hujan turun walau setitik.....
lalu gua pun pecut....makin lama hujan mcm kejar gua pulak..
dah makin lebat gua rasa....
gua redahi juga....
hingga gua rasa suar dalam gua dah penuh air....
.........................................
7.00 malam........
gua selamat tiba walau dalam masa sama gua bercakap sendiri...
tak tahan menggigil....
dalam waktu sama jugak gua terpikir...
best gak bawak scrambler nih....
dah macam geng gagak hitam plak.......

scrambler......

1 comment:

azroy said...

yess!