Sunday, December 11, 2005

initial d

bosan giler seh........tak tau nak wut per skang nih......
takkan nak lepak atas katil lepas tuh letak tangan kat dahi????nak pikir pebendanyer....
raser kalo berfikir nih mau bertimbun masalah aku rasernyer.....
minggu nih minggu bermasalah aku rasa.....suatu minggu yang kurasa malang.....
minggu yang sepatutnya tidak berlaku telah berlaku.....keparat.........
jalan terbaik adalah melepaskan diri kearah babyku(keta kesayanganku).......ntah kat mana datangnyer.......malam yang cukup hebat......seperti di bukit Akina........aku berjaya tewaskan dier......yer malam yang cukup membanggakan.....seperti malam kematian buat aku....
syukur aku still selamat lagih....penukaran barang pada masa terakhir membantu kemenangan aku.....mungkin aku akan teruskan kerja gila nih lagi?????what will be in the future???

i want to be king...........

No comments: