Wednesday, November 24, 2010

harry potter ker harry tomyam?

last week gua gi layan cerita harry potter ngan bini gua la..bagi yang mengenali gua tayangan wayang gua selalu lewat malam dan juga malam sabtu...pasal tak ramai orang dan takda yang mengada ngada bawak anak kecik...gua beli tiket sehari awal sampai kaunter tiket tuh pun dah kenal gua pasal tiap2 minggu gua xpenah miss cerita baru...

harry potter...best ker cerita nih???gua xpenah layan cerita nih sebenarnya...tapi gua terasa nak tgk sebab sambutan dier hebat sangat...jadik gua pun layan la....bg gua la saper minat cerita magis n fantasi nih bg diorang bestla...bg gua rasa biasa jek cuma effect cerita tuh buat gua kagum sekejap la...cuma kekadang gua rasa menguap juga layan cerita nih....gua heran la naper nak kagum sangat dengan cerita nih???dengan hero berbekalkan sebatang kayu(yang macam pensil) tuh boleh menyelamatkan dunia...??dalam tandas boleh jadik lif....dan terbaru gua dengar kutipan cerita nih dah pegi 100 million...dasat tol matsaleh menipu....tapi bg gua...sesapa rasa belum tengok gi la tgk ek...lepas tuh komen la sendiri

chow....

No comments: