Tuesday, May 11, 2010

saman...

sedang gua leka berplaysation 2........tin tin.....gua tengok ada mamat merah atas motorsikal dihadapan rumah gua.....gua amati betul2 posmen rupanya....kat tangan gua dah siap stick golf.....gua meluru pantas....ader parcel disitu...atas nama mak gua...gua pun sain jer la....mamat posmen tuh tanya gua nak buat aper stick golf tuh.....gua cakap gua tengah training kat jamban....terus mamat tuh press motor pecut....maybe dier ingat gua mental agaknya.....
.........................................
gua bg parcel tuh kat mak gua.......mak gua bukak dengan gaya macam orang baru dpt teddy bear ..mak gua baca dengan teliti....terus dier jerit nama gua mcam gua duduk kat sebelah rumah pulak.....dier hulur surat kat gua berwarna merah....gua baca.......dengan nada selamba gua cakap"owh saman rupanya".....
.......................................
dan selepas itu mak gua kejar gua dengan penyapu keliling taman gua...........

punca:surat saman trafik berwarna merah termasuk waran tangkap...gua bawak kereta dier
kena saman.tuh yang dier mangamuk sakan.....

jangan pkai kereta orang..........

No comments: