Wednesday, October 14, 2009

wedding......

last week gua ada dua kenduri kawen membabitkan sepupu gua dengan classmate gua.....memandangkan gua telah menceburi aktiviti baru dekat pasar(yakni menjual ayam siap di proses)gua agak kebingungan kejap wedding mana nak pegi......
lanjutan daripada itu gua pun berpikir sejenak.......setelah dihitung bersama segelas nescafe kickstart disusuli mild seven sebatang gua mengambil tindakan untuk pergi ke kenduri kawen sepupu gua.nak tau kenapa?
1.beliau merupakan sepupu gua....
2.beliau bersungguh suh gua hadir bagi memeriahkan majlis..
3.yang paling penting dier cakap makwe bersepah...agak kacip dengan gua yang baru berperasan muka ala ala johnny depp nih...

gua tolak kenduri kawan gua sebabnya......
1.member gua seorang yang sangat langsi....
2.dier suker cakap lepas2...
3.dier jemput ajak ajak ayam....ayam pun tak macam dier biler jemput kenduri kawen...tak bleh pakai punya orang....
4yang paling gua jem dahla kawen tak beritahu lepas tuh dier pas kad kawen suh beri dekat member lain...siap cakap tak datang pun takpe.....
5.member2 gua ramai yang boikot kenduri kawen dier...dier ingat muka dier artis ker???dahla cam longkang belakang umah aku...perasan bagus.....

oleh yang demikian gua pegi umah sepupu gua walau gua sampai kul 3....nih semua bapak gua punya pasal....mengada ngada nak jalan2.......

the long last memories

No comments: