Tuesday, January 10, 2006

the memories remain me.......

tgh lepak kat masjid lepas semayang raya haji......nampak......

riz:woi jack......lama dah lu lepak sini???

rafi:takla....lepas semayang lepak sinila.....takkan nak layan khutbah kat dalam beb....
ngantuk seh......lepak isap rokok la kat sini.....lu buat aper skang??

riz:keje la.....gua keje giant skang nih.....assistant manager......

tetiba......

apis:woi mangkuk tingkat......

riz&rafi:kuang ajor punyer budak.....amacam???

apis:sihat sentiasa......

riz:lu buat aper skang??

apis:gua keje samsung la skang nih...dekat skit....technician...

riz:pergh....dapat gak lu keje tuh yerk....

apis:blehla.....basic tinggi gak....gua dah nak tunang beb....
tetiba......

ajeb:woi firaun sekalian.......

3 stoogers:lahanat tul die nih....idup lagi.....

ajeb:lama korang lepak ker???

rafi:mcmla aku takder keje lain...ko ingat kitaorang kutu lepak ker??

ajeb:manala tau.....

riz:lu buat aper skang??

ajeb:tanam anggur.....mana aderla....keje skang nih....jadik promotion manager skang nih...

apis:makaih...muka lu pun lepas ker???

ajeb:tgk kaki la beb.......

ajeb,apis,riz:ha lu plak???

rafi:gua??

tak terjawab......nasib baik bapak aku datang....terus aku berfikir......cepat tul masa berlalu yerk....semua main ngan aku masa kecik....terus semua dah keje skang nih....bangga tul aku....lepas nih turn aku la nampaknya....herm...bekerjaya???

career in post.........

No comments: